Jak zadbać o klienta w restauracji jeszcze lepiej?
Co zrobić by posiłek, przygotowany po mistrzowsku miał równie wspaniałą oprawę?
Jak uniknąć sytuacji, gdy w czterogwiazdkowym hotelu obsługa jest „jednogwiazdkowa”?
Młodzi kelnerzy pod kierownictwem Pana Mariusza Papugi, pracownika wrocławskich hoteli odpowiedzieli czynem na wyżej wymienione pytania.
Portal Gastrona.pl ma zaszczyt przedstawić Państwu najprawdopodobniej pierwszy w Polsce pokaz „Musztry Formacji Młodych Kelnerów”.
Stroje, które obejrzą Państwo w galerii zdjęć przygotowała firma VENA, prowadzona przez Jadwigę Moszyńską – współwłaściciela firmy i głównego projektanta.
Zaprezentowana galanteria to oczywiście tylko mała próbka oferty VENY. Istnieje możliwość przedstawienia przez firmę projektów strojów na życzenie klienta, w dowolnym w zasadzie fasonie i z najwyższej jakości materiałów i dodatków krawieckich.
Stroje, o których mowa zaprezentowano w trzech odsłonach:
- BUSINESS LUNCH
- NOBEL DINNER
- SUPPER WRATISLAVIA
Obsługa kelnerska, z jaką obsługiwani byli zaproszeni „biesiadnicy” zasługuje na najwyższe pochwały. Ekipa pod przewodnictwem Pana Mariusza Papugi z powodzeniem (piszę to bez najmniejszej przesady) mogłaby pracować w najwykwintniejszych domach restauracyjnych europy i świata. Brawo!
Korzystając z okazji, zapytajmy Pana Mariusza o to czy warto inwestować w szkolenie załogi kelnerskiej w swojej restauracji?
M.P.: Jest to konieczne, ponieważ oczekujemy dobrych wyników finansowych w swoich firmach. Obsługa kelnerska jest ważną częścią PRODUKTU oferowanego swoim gościom. Kelner, kucharz, sommelier oraz barman współpracując ze sobą tworzą dobry klimat restauracji.
Podawanie do stołu nie jest trudną czynnością, natomiast prawidłowy serwis kelnerski jest czynnością zawodową, którą trzeba się nauczyć oraz ćwiczyć. Odpowiednie przygotowanie stołu dla potrzeb gości wymaga stosowania odpowiedniej techniki serwisu kelnerskiego.
Trudną czynnością zawodową jest obsługa gości przez grupę kelnerów. Każda dobra restauracja powinna być przygotowana do obsługi gości specjalnych. Zaprezentowana formacja młodych kelnerów pokazuje, że sztukę serwisu kelnerskiego można stale doskonalić, tak, aby goście odczuwali staranność obsługi.
Pracując nad doskonaleniem techniki serwisu kelnerskiego, terminologia fachowa obsługa nabiera wymiernych treści.
Dziękujemy za odpowiedź a czytelników portalu Gastrona.pl z przyjemnością informujemy, iż w najbliższym czasie ukaże się na naszych łamach cykl artykułów Pana Mariusza Papugi traktujących o serwisie kelnerskim. Tematem pierwszego artykułu będzie: Śniadanie...
Projektowanie i wykonywanie strojów gastronomicznych i hotelarskich to zaledwie część oferty firmy VENA, jej głównym punktem w ofercie są, bowiem:
- dekoracje stołów bankietowych,
- dekoracje okien,
- dekoracje łóżek,
- dekoracje pokoi hotelowych.
Autorami zaprezentowanych strojów kelnerskich oraz dekoracji stołów są: Jadwiga Moszyńska, Magdalena Mieszała i Sylwia Barańska
Firma Vena
54-203 Wrocław
Legnicka 57
tel. (071) 373 90 96
fax. (071) 373 90 96
e-mail: vena@vena.wroclaw.pl
www.vena.wroclaw.pl |