Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
23.11.2024
sobota
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Rational
Robot - Coupe
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Cukiernia M&K
Debic
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Serwis hotelarski
Hotel Bez Barier 2003

Zobaczcie Państwo

Zaproszenie

Informacja Prasowa

Ankieta

List Otwarty

Regulamin

Wygraj w ogólnopolskim konkursie
„Hotel bez barier”!
Wypełnij ankietę i zgłoś swój hotel do nagrody.

Akcja prowadzona w ramach obchodów Europejskiego Roku Osób Niepełnosprawnych 2003 w Polsce pod honorowym patronatem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.

wersja do druku

ANKIETA


DANE ADRESOWE
  1. Nazwa hotelu
  2. Adres hotelu (ulica i nr, kod, miejscowość)
  3. Numer telefonu
  4. Numer faxu
  5. Adres internetowy
  6. Imię i nazwisko osoby, z którą należy się kontaktować w sprawie konkursu:
  7. Kiedy (proszę podać daty) powstawały poszczególne przystosowania dla osób niepełnosprawnych (o.n.)?
  8. Kto sfinansował przeprowadzenie poszczególnych przystosowań?
  9. Ile o.n. korzysta w ciągu roku z usług hotelarskich?
    • liczba o.n. poruszających się na wózku inwalidzkim . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    • liczba osób z innymi niepełnosprawnościami . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

WIADOMOŚCI OGÓLNE

  1. Czy hotel zapewnia przystosowany dla o.n. środek lokomocji na trasie: dworzec PKP, PKS – hotel?
  2. Jeżeli tak, to proszę podać typ pojazdu.
  3. Kategoria hotelu (data skategoryzowania), charakter obiektu.
  4. Ile jest jednostek mieszkalnych (j.m.) – ogółem?
  5. Ile jest j.m. dla o.n. i ilu osobowe są to jednostki?

OTOCZENIE HOTELU
  1. W jakiej odległości od hotelu można zaparkować samochód?
  2. Proszę podać liczbę miejsc parkingowych przystosowanych dla środków lokomocji o.n.?

OPIS HOTELU
  1. Czy jest zapewniona dostępność do hotelu? (parter bez schodów)
  2. Czy jest podjazd dla osób na wózkach inwalidzkich?
  3. Czy przy podjeździe są zamontowane barierki lub uchwyty?
  4. Szerokość drzwi wejściowych do budynku, sposób ich otwierania (ręcznie, mechanicznie, automatycznie)?
  5. Na której kondygnacji są przystosowane j.m. dla o.n.
  6. Jeżeli jest dźwig, proszę podać wymiary kabiny dźwigowej:
    • szerokość w cm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    • głębokość w cm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    • czy przyciski do obsługi dźwigu znajdują się nie wyżej niż 120 cm
    • czy drzwi dźwigu otwierają się automatycznie

WNĘTRZE HOTELU
  1. Szerokość korytarzy w cm w części pobytowej?
  2. Czy drzwi wejściowe do j.m. przystosowanych dla o.n. mają wyraźne oznakowanie i oświetlenie?

JEDNOSTKA MIESZKALNA DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
  1. Jaką szerokość mają drzwi wejściowe do j.m.?
  2. Jaki typ zamka i jakie ewentualne dodatkowe udogodnienia posiadają drzwi wejściowe j.m.?
  3. Czy w j.m. jest instalacja sygnalizacji alarmowej?
  4. Jaka jest powierzchnia mieszkaniowa j.m?
  5. Czy istnieje pełny dostęp dla o.n. do poszczególnych elementów wyposażenia j.m.?
  6. W jaki sposób otwierają się drzwi szafy? (są rozsuwane, otwierają się na zewnątrz)
    • Jaka jest wysokość wieszaków w j.m.?
    • Jaka jest wysokość osprzętu służącego do otwierania okien?
    • Inne udogodnienia - jakie?

PRZYSTOSOWANIE WĘZŁA HIGIENICZNO-SANITARNEGO DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  1. Jaka jest szerokość drzwi do węzła higieniczno-sanitarnego?
    • czy jest próg?
    • wysokość progu w mm
    • czy zamek drzwiowy umożliwia awaryjne otwarcie?
    • inne udogodnienia - jakie?
  2. Na jakiej wysokości jest umywalka?
    • wysokość zawieszenia lustra
    • czy lustro jest odchylane
    • czy istnieje pod umywalką wolna przestrzeń, umożliwiająca swobodny podjazd wózkiem inwalidzkim
  3. Na jakiej wysokości jest miska ustępowa?
    • czy są poręcze?
    • typ poręczy, uchwytów (stałe, odchylane)
    • czy istnieje bidet?
  4. Czy jest wanna?
    • jakie uchwyty zostały zastosowane?
    • czy wanna jest niska (wys. progu przy wejściu do wanny)?
  5. Czy jest prysznic?
    • rodzaj zastosowanych baterii wannowych i umywalkowych?
  6. Czy jest brodzik?
    • jaką wysokość ma próg w brodziku?
  7. Czy pod prysznicem jest krzesełko/siedzisko?
  8. Czy w węźle higieniczno-sanitarnym jest instalacja sygnalizacyjna lub telefon?
  9. Jakie przewiduje się elementy wyposażenia do doraźnego przystosowania węzła higieniczno-sanitarnego do potrzeb o.n.?

RESTAURACJA
  1. Czy restauracja jest dostępna z poziomu recepcji?
  2. Czy można dostać się do niej windą?
  3. Czy prowadzi do niej podjazd?
  4. Szerokość drzwi wejściowych:
  5. Czy kelnerzy zostali specjalnie przygotowani do obsługi o.n.?
  6. Czy są zestawy meblowe przystosowane do potrzeb o.n. (stoły, siedziska)
  7. Czy w sąsiedztwie zespołu gastronomicznego wielofunkcyjnego czynny jest sanitariat ogólnodostępny z wydzieloną kabiną przystosowaną do o.n.

REKREACJA
  1. Czy teren rekreacyjny jest dostępny dla o.n.?
  2. Jakie elementy wyposażenia związanego z rekreacją i zabawą i ew. urządzenia terenowego są przystosowane dla o.n. ( bilard, mini golf itp.)?
  3. Czy jest basen kąpielowy:
    • kryty
    • otwarty
    • czy jest przystosowany do potrzeb o.n.?
  4. Czy jest sala gimnastyczna/rehabilitacyjna?
  5. Czy jest dostępna dla o.n.?
  6. Czy istnieje możliwość korzystania z zabiegów rehabilitacyjnych przez o.n.?
  7. Czy hotel posiada wydzielony zespół odnowy biologicznej, ,,klinikę zdrowia” itp. ze stałą, lub okresową opieką medyczno-pielęgniarską?
  8. Czy jest on przystosowany dla o.n., jaki jest zakres jego przystosowania?
  9. Czy istnieje informacja (przez zastosowanie odpowiednich piktogramów – The International Symbol of Access)
    o przystosowaniu hotelu dla o.n. (wewnątrz i na zewnątrz)?

INNE
  1. Jakie są inne udogodnienia dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim?
  2. Jakie są udogodnienia dla osób niedosłyszących i głuchych?
  3. Jakie są udogodnienia dla osób niedowidzących i niewidomych?
  4. Inne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  5. Czy członkowie personelu obsługowego zostali specjalnie przygotowani do obsługi o.n.
* niepotrzebne skreślić


Imię i nazwisko osoby zgłaszającej:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą o chronie danych osobowych z dnia 29.08.1997. Dz. U. Nr 133 poz.883.

Podpis . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Aby zgłosić swój udział w konkursie należy dostarczyć wypełnioną ankietę do biura organizatora konkursu w terminie do 30 września 2003 roku. Mile widziane są zdjęcia dokumentujące udogodnienia dla o.n. w hotelu.

Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
ul. Dzielna 1, 00-162 Warszawa



 


 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robvita Robot - Coupe Rational LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Gastromix Heinz Polska Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000