Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
28.03.2024
czwartek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Konkursy i pokazy
Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów


W drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała dziewięć spotkań edukacyjnych, w których udział wzięło ponad 2000 uczniów z całej Polski. W ramach ostatniego Miksera Kulinarnego, który odbył się w restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju, na uczestników czekały warsztaty i pokazy kulinarne oraz prelekcje.

Do kompleksu Dworzysko w Szczawnie-Zdroju przyjechało ponad 100 uczniów szkół i klas gastronomicznych. Warsztaty kulinarne poprowadził Wojciech Harapkiewicz – szef kuchni restauracji Babinicz oraz ambasador marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional. Uczestnicy mogli nauczyć się, jak m.in. przygotować przegrzebki czy homara. Pokaz o wędzeniu i grillowaniu poprowadził Tomasz Czarnecki – sous-chef restauracji Babinicz. Pokazał on młodym adeptom sztuki kulinarnej, że na grillu można przygotować nie tylko kiełbasę i karkówkę, ale również steki czy dziczyznę. Kolejna dawka wiedzy o mięsie czekała na szkoleniu Jacka Bułanowskiego z MAKRO Polska, który opowiadał o wołowinie oraz egzotycznych gatunkach mięs, takich jak krokodyl, struś czy kangur. Natomiast szkolenie o znaczeniu wody w branży HoReCa wraz z degustacją wody Kropla Delice poprowadził Tomasz Wyszomirski.
 


Wydarzenie zamknęło cykl edukacyjnych spotkań w ramach drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów. W ramach dziewięciu Mikserów Kulinarnych udało się przeszkolić ponad 2000 uczestników z całej Polski. Pokazy kulinarne i prelekcje poprowadzili m.in.: Michał Grzywacz, Michał Kleiber, Sebastian Maliszewski, Maciej Nowicki, Paweł Oszczyk, Cezary Powała, Paweł Serafin, Jakub Steuermark, Jarek Walczyk i Agata Wojda. Swoją wiedzą dzielili się również: Matias Glusman, Tomasz Górski, Dorota Minta, Katarzyna Noga, Radosław Pernach, Wim Van Damme, Alicja Wierzbicka i Józef Wojewódzki oraz Piotr Zych. Tematami przewodnimi wydarzeń były m.in.: owoce morza, ryby, wołowina, sommelierstwo wodne, desery, tłuszcze czy kuchnia na lato.
 


W trakcie wakacyjnej przerwy odbywać się będą tygodniowe staże, które uczestnicy wygrywali w testach wiedzy. Przyszli kucharze będą mieli okazję poszerzać swoją wiedzę i doświadczenie w restauracjach takich, jak: Babinicz w Szczawnie-Zdroju, Flaming & Co, Focaccia czy Pink Lobster w Warszawie.

Partnerami drugiej edycji programu byli: Kropla Delice – średniomineralizowana naturalna woda mineralna z oferty Coca‑Cola HBC Polska w segmencie wód premium, przeznaczona dla segmentu HoReCa oraz ChemaN – producent profesjonalnej odzieży dla gastronomii. Partnerami poszczególnych spotkań byli natomiast: Barry Callebaut Polska. Oerlemans Foods Polska, Polski Karp, Quality Meat Program (QMP), Viviers Le Petit Pêcheur, Zakłady Tluszczowe Kruszwica.
 


Szef dla Młodych Talentów  to jedyny program odpowiedzialności społecznej w Polsce, prowadzony przez siec hurtowni MAKRO Polska z myślą o uczniach szkół gastronomicznych. Jego celem jest integrowanie szkół gastronomicznych z sektorem HoReCa oraz tworzenie młodych kucharzom możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni poprzez spotkania, staże i materiały edukacyjne – w tym książkę Mix Wiedzy Kulinarnej, którą otrzymały bezpłatnie wszystkie 2100 szkół, które kształcą na kierunkach gastronomicznych. We wrześniu rozpocznie się trzecia edycja programu Szef dla Młodych Talentów, w ramach której Miksery Kulinarne będą się odbywać w różnych miastach, by rozpowszechniać wiedzę z zakresu gastronomii w całej Polsce.
 

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Debic Cukiernia M&K iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000